ח"כ ניסים ואטורי: "מחבלים צריכים למות, זה יביא הרתעה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ניסים ואטורי: "מחבלים צריכים למות, זה יביא הרתעה"

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מחבל מקבל כבוד אחרי שהוא ישב בכלא, ככה אנחנו מגדלים את המחבלים הבאים. אנחנו תחת מלחמה, אנחנו צריכים להרוג את המחבלים. שמחבל נעצר ועושה חגיגות בכלא זה לא הולך" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניסים ואטורי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מהומות ואלימות זה לא הצעה להידברות, גם נתניהו חסום על ידי היועמשי"ת. איך הם רוצים שנדבר? רואים בהפגנות שהם נגד הממשלה ולא נגד הרפורמה".

"אנחנו חייבים להרתיע את המחבלים, העברנו כבר את חוק הגירוש למחבלים, אנחנו לא יכולים לוותר על חיי אדם של יהודים שנהרגים פה. ההלכה היא שהבא להורגך השכם להורגו, נכון שאנחנו עם נאור, אבל אנחנו תחת מלחמה, אנחנו צריכים להרוג את המחבלים. שמחבל נעצר ועושה חגיגות בכלא זה לא הולך".

"מחבל מקבל כבוד אחרי שהוא ישב בכלא, ככה אנחנו מגדלים את המחבלים הבאים, הם גם חושבים שאם הם יעשו פיגועים ככה יהיה להם קלף לחילופי שבויים, אנחנו צריכים להגיע למצב שאין את מי לשחרר אולי ככה הם יבינו".

"נכשלנו בהסברה של הרפורמה, אנחנו צריכים להשקיע בזה יותר. אני מקווה שנראה שינויים בקרוב, אנשים מפגינים ושורפים כבישים, והמשטרה לא נוגעת בהם, יש פה איפה ואיפה. אם מישהו מבני ברק היה עושה את מה שהם עושים לא יודע אם הוא היה נשאר שלם בכלל".

"אני מבין את הכעס והדם החם, זה מה שגרם להם להתפוצץ בחווארה, אני חושב שצה"ל פשוט צריך להגיע לפניהם ולהפוך כל בית בחווארה עד שמוצאים את המחבלים. צריך לפעול ביד קשה, אי אפשר להיות הומאניים מול מחבלים לא הומאניים".

האזינו:

 



0 תגובות